Witam!
Mam problem po podpisaniu umowy z bankiem, który związał się ze spółką. Chodzi mi tu konkretnie o usługę spółki Money. Przedstawili mi swoją ofertę telefoniczną, niezbyt dobrze wyjaśnili na czym ta usługa polega, a nawet z konkretnymi sprawami wprowadzili mnie w błąd! Po podpisaniu umowy przez kuriera, po dość wydłużonym czasie odezwali się i wtedy dokładnie usłyszałem również przez telefon na czym to polega. Na drugi dzień próbowałem o zmienić na inną usługę, na taką z której moja mała firma będzie zadowolona.
Moje reklamacje nie dawały żadnego rezultatu, sprawy zostały oddawane do innych działów, mieli odsłuchać rozmowy telefoniczne i podjąć jakąś decyzję, lecz nadal była cisza z ich strony. Moje interwencje nie dawały żadnych rezultatów, podali mnie do windykacji, nie wiedząc nawet o mojej reklamacji i interwencjach. Po dodzwonieniu się do działu zapytałem się na jakim etapie jest moja zgłaszana interwencja. Pani znudzona swoim życiem powiedziała mi żebym wysłał wypowiedzenie umowy, z której wcześniej wcale nie korzystałem, nawet fakturę VAT odesłałem im z powrotem.
Wypowiedziałem umowę i po paru dniach dowiedziałem się, że jest naliczona kara za wypowiedzenie umowy w wysokości 2000 zł i za uruchomienie limitu kredytowego 2000 zł, czyli łącznie 4000 zł. Moje interwencje nadal były olewane oraz nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim chamstwem oraz lekceważeniem moich telefonów. Moje rozmowy były po prostu rozłączane! Uważam, że taką usługę bankową z limitem kredytowym o dość dużej sumie powinno się załatwiać w banku, w oddziale a nie przez telefon!
Uważam, że zostałem wykorzystany i specjalnie wprowadzony w błąd, gdyż moje rozmowy telefoniczne właśnie o tym świadczą, jednak oni nie potrafią przyznać się do błędu, tylko chcą wyłudzić ode mnie pieniądze, zasłaniając się umową i regulaminem. Jednak ja umowę i regulamin mogę chętnie przestrzegać jeśli usługa sprzedana mojej firmie będzie taka z jakiej chciałbym korzystać.
Proszę o pomoc.
Dodano 2013-04-12 11:20 przez konto usunięte
Czy w przypadku reklamacji towaru, który jest niezgodny z umową, sprzedawca może nie przyjąć reklamowanego produktu ze względu na brak oryginalnego opakowania?
Dodano 2013-02-26 16:32 przez konto usunięte
Szukam pomocy, ponieważ nie uznano mi reklamacji kurtki.
Co dalej?
Dodano 2017-07-08 10:29 przez groszek1312
Dzień dobry,w dniu 5 lipca odebrałam kuchenkę gazową emaliowaną zakupioną w sklepie internetowym. Opakowanie ze styropianu było całe, nie nosiło podejrzanych uszkodzeń. Klapa szklana w całości, piekarni szklany w całości. Po rozpakowaniu wizualnie bez dotykania wszystko fajnie, ale w momencie dotyka...
Dodano 2016-12-05 18:04 przez 89karolina
Witam,piszę z pytaniem odnośnie krzesełka do karmienia dziecka. Kupiłam je tydzień temu i po rozpakowaniu był niesamowity smród. Nie chodzi o całe krzesełko tylko poszycie, które zaznaczam jest ściągane, jest wykonane z tak jakby ceratki, łatwej do umycia. Sprzedawca zalecił wietrzenie... Wietrzę ju...
Dodano 2016-10-10 22:55 przez Stanisława
Proszę o wyjaśnienie, czy mogę odstąpić od umowy i odesłać odkurzacz kupiony na pokazie, na który uzyskałam upust w cenie, a okazał się wadliwy.W sobotę wieczorem na pokazie w naszej miejscowości kupiłam odkurzacz z funkcją prania. Dziś, tj. w poniedziałek go rozpakowałam i okazał się wadliwy. Szcz...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Zaczęły się wakacje, na które wielu z nas poleci samolotem, także z biurem podróży. Będziemy wynajmować hotele i korzystać z usług wypożyczalni samochodów. Niestety nie zawsze wszystko przebiegnie zgodnie z planem. Zaginiony bagaż czy ...
Reklamacja konsumencka zakupionego towaru to ważny termin dla każdego sprzedawcy. Ma obowiązek odpowiedzieć na reklamację konsumenta w terminie 14 dni, a brak reakcji może być dla niego bardzo bolesny.
Z okazji świąt Bożego Narodzenia chętnie obdarowujemy swoich bliskich i przyjaciół prezentami. Na ich zakup zostało już niewiele czasu, dlatego Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 10 porad dla wszystkich pomocników Świętego ...
Black Friday, Black Week, Cyber Monday... W te dni ogarnia nas zakupowe szaleństwo. Poszukując jak najatrakcyjniejszych cen możemy jednak wpaść w niejedną pułapkę. Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 7 porad dla kupujących i ...
2020-07-30 19:30
2019-11-18 18:17