Witam,
otrzymałem z firmy telekomunikacyjnej faktury korygujące na kwotę ok. 500 zł. Z uwagi na brak jakiejkolwiek reakcji ze strony firmy postanowiłem sam zająć się sprawą.
Po rozmowie z konsultantem i zweryfikowaniu przez niego wszystkich faktur, które otrzymałem firma stwierdziła, że faktycznie jest mi winna ok. 500 zł z uwagi na nadpłatę i wystawione przez nich faktury korygujące. Zostałem poinformowany, iż środki zostaną zwrócone w terminie do 30 dni na podany numer konta.
Po 30 dniach skontaktowałem się z firmą telekomunikacyjną, z uwagi na brak wpłat, i otrzymałem informację, że sprawdzą co się stało, po czym poinformowano mnie, że jednak nie dostanę pieniędzy, gdyż policzyli ponownie i pieniądze nie należą mi się.
Czy jeżeli wcześniej przyznano mi pieniądze na podstawie faktur korygujących i obiecano wypłatę, teraz mogę dochodzić swoich racji i ubiegać się o oddanie pieniędzy?
Dodano 2018-07-27 13:34 przez atteks
Kupiłam w sklepie internetowym telefon, od razu złożyłam rezygnację, jednak pieniądze już zapłaciłam za towar. Zaczęłam się upominać o zwrot i wtedy sklep internetowy zmienił dane właściciela na stronie.Czy mogę zgłosić to PIP aby skontrolowali właściciela sklepu? Potwierdzenie zapłaty mam na firmę ...
Dodano 2016-05-29 18:02 przez konto usunięte
Witam,10.06.2015 roku kupiłam okulary u optyka. Po czterech miesiącach reklamowałam oprawę bo schodził lakier, sprzedawca wymienił oprawę. Teraz złożyłam reklamacje na podstawie art. 560 par. 1KC i zażądałam zwrotu gotówki za okulary, powołując się na ponowne ścierania lakieru i złamania zausznika, ...
Dodano 2013-04-12 11:20 przez konto usunięte
Czy w przypadku reklamacji towaru, który jest niezgodny z umową, sprzedawca może nie przyjąć reklamowanego produktu ze względu na brak oryginalnego opakowania?
Dodano 2014-04-27 00:35 przez serotoninee
Moja sytuacja wygląda tak, że zamówiłam zza granicy buty Jordany przez Allegro, które gdy przyszły do mnie, okazały się nieoryginalne. Chodziłam w butach, może z godzinę, po czym stwierdziłam, że nie nadają się do chodzenia, ponieważ są źle wykonane, co skłoniło mnie, do dokładnych oględzin butów. O...
Dodano 2014-03-01 13:38 przez skierniak1
Witam!
Mam problem po podpisaniu umowy z bankiem, który związał się ze spółką. Chodzi mi tu konkretnie o usługę spółki Money. Przedstawili mi swoją ofertę telefoniczną, niezbyt dobrze wyjaśnili na czym ta usługa polega, a nawet z konkretnymi sprawami wprowadzili mnie w błąd! Po podpisaniu umowy prze...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Zaczęły się wakacje, na które wielu z nas poleci samolotem, także z biurem podróży. Będziemy wynajmować hotele i korzystać z usług wypożyczalni samochodów. Niestety nie zawsze wszystko przebiegnie zgodnie z planem. Zaginiony bagaż czy ...
- Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...
Kupujesz obuwie, sprzęt RTV, czy upragnioną sofę. Dostajesz paragon. Od tej chwili dmuchasz i chuchasz i na to co kupiłeś, i na… paragon. Bo – jak informują sprzedawcy – bez paragonu o potencjalnej reklamacji możesz zapomnieć. Dlatego ...
Czy w zakresie udzielonego firmie bonusu powinna ona rozliczyć go jako zmniejszenie kosztów uzyskania przychodów, czy jako zwiększenie przychodu? I w którym momencie przedsiębiorca jest zobligowany rozpoznać obowiązek podatkowy z tego ...
2020-07-30 19:30
2019-11-18 18:17