Klient zapłacił za uslugę we wrześniu. Dokonano wpisu do ewidencji sprzedaży (bez vat). Nie prosił o rachunek więc go nie wystawiono. Usługa została rozliczona, zapłacono podatek w październiku. Dziś prosi o rachunek (ma na to 3 miesiące zgodnie z przepisami). jak teraz wystawić rachunek, aby nie doszło do podwójnego opodatkowania.
2010-11-05 07:54 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Podatki nie są skomplikowane. Niezrozumiałe są jedynie działania i "myśli" osób je tworzących.
2010-11-05 19:16 autor odpowiedzi: konto usunięte
2010-11-08 09:01 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Podatki nie są skomplikowane. Niezrozumiałe są jedynie działania i "myśli" osób je tworzących.
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.