2014-10-08 21:31 autor: konto usunięte
5 054 odsłon
Po terminie gwarancji (2 lata) serwisowałam samochód poza salonem, w którym nabyłam auto.
Hyndai i20 rok produkcji 2009 z przebiegiem 62000, zgasł mi dojeżdżając do skrzyżowania.
Daremna próba rozruchu i konieczność wezwania lawety i dostarczenie auta do serwisu, w której wcześniej był serwisowany. Stwierdzono awarie silnika. Odmowa serwisu wystawienia wniosku producenta dobrej woli. Powód 2 lata serwisu poza serwisem.
Oszacowano koszt naprawy około 6000 tys. zł.
Proszę o pomoc w tej sprawie
Dodano 2013-07-09 15:41 przez malinka23456
Kto ponosi koszty odesłania towaru na gwarancję?
Dodano 2013-10-08 10:20 przez asts1
Witam,
kupiłem używane urządzenie kosmetyczne od firmy z fakturą VAT. Już podczas montażu urządzenia w gabinecie okazało się, że obudowa jest w kolorze innym niż uzgodniony, a do tego kilka elementów jest uszkodzonych. W związku z tym umowiliśmy się że te elementy niezgodne z umową i uszkodone zosta...
Dodano 2016-05-29 18:02 przez konto usunięte
Witam,10.06.2015 roku kupiłam okulary u optyka. Po czterech miesiącach reklamowałam oprawę bo schodził lakier, sprzedawca wymienił oprawę. Teraz złożyłam reklamacje na podstawie art. 560 par. 1KC i zażądałam zwrotu gotówki za okulary, powołując się na ponowne ścierania lakieru i złamania zausznika, ...
Dodano 2016-03-01 11:24 przez sabinka1234
Witam,
klientka dokonała naprawy silnika w samochodzie w warsztacie samochodowym we wrześniu 2014 roku. Części były powierzone (klientki) używane, kupiła je na allegro. Kilka dni temu (1,5 roku od naprawy) wysłała pismo żądając zwrotów kosztów naprawy i części, ponieważ auto się właśnie zepsuło, a o...
Dodano 2016-01-26 21:58 przez natimati2
Samochód został oddany do serwisu Renualt, SPRAWNY i tylko po to aby został wymieniony rozrząd, olej, filtr powietrza, pasek wielorowkowy oraz sprawdzony pod względem technicznym ze względu na dłuższą podroż. Samochód został odebrany w piątek wieczorem tuż przed zamknięciem, po przejechaniu paru ki...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Inspekcja Handlowa na zlecenie Prezesa UOKiK skontrolowała ponad 260 przedsiębiorców świadczących usługi m.in.: fryzjerskie, szewskie, pralnicze, fotograficzne, kosmetyczne, motoryzacyjne. Stwierdzone uchybienia dotyczyły przede wszystkim ...
Europosłowie przyjęli rozwiązania zachęcające konsumentów do naprawiania produktów zamiast kupowania nowych.
Komisja Europejska przyjęła dziś nowy wniosek w sprawie wspólnych zasad promujących naprawę towarów. Wniosek wprowadza nowe "prawo do naprawy", którego celem jest ułatwienie konsumentom naprawy towarów i zwiększenie opłacalności ...
Przygotowania do świąt ruszyły pełną parą. Z tej okazji Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało porady związane z najczęstszymi problemami konsumentów związanymi ze świątecznymi zakupami i podróżami. Dowiedz się, jakie masz ...