2011-08-31 13:52 autor: konto usunięte
2 858 odsłon
Jestem ciekaw waszej opinii na temat konwencjonalnych działań reklamowych czyli wyłączając Internet. Wszystko przenosi się do sieci. Czy nie jest to dobry moment żeby się przebić przy pomocy tradycyjnych mediów? Co myślicie?
2011-10-29 21:59 autor odpowiedzi: konto usunięte
2011-11-03 07:36 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
2011-11-29 16:49 autor odpowiedzi: jakas
2011-12-14 23:02 autor odpowiedzi: mateuszRaw
2012-07-10 15:05 autor odpowiedzi: YPIConsulting
Witam serdecznie
Temat rekalmy to temat rzeka i trudno się tutaj rozwodzić nad skutecznością pewnych jej form. Internet jest "zapchany" reklamami wszelkiego typu i rodzaju. Od bardzo szybko odnoszących skutek majstersztyków artystycznych, aż po nieprzyjemne, inwazyjne i obskurne śmieci.
Dokładnie tak samo jest w przypadku "tradycyjnych mediów". Wszystko zależy od tego jak dana reklama/event/kampania zostaną przeprowadzone. Jedna akcja wirusowa przeprowadzona w formie Flash Moba może przynieść korzyści wielokrotnie większe aniżeli zwyczajny baner na kilku stronach internetowych.
Media zarówno tradycyjne jak i interaktywne to nośniki dla ludzkiej myśli, nic więcej, a to czy do klienta bardziej dociera reklama wizualna w telewizji, ludzie tańczący na ulicy czy też, głos lektora w radiu jest kwestią indywidualną, choć oczywiście jest masa reklam o wielkim potencjale które przez swe wirusowe działanie zapewniły markom wysoką rozpoznawalność.
Wszystko sprowadza się do kreatywności i realizacji.Im rekalma ciekawsza, mniej szablonowa i bardziej przyjazna tym większe ma szanse osiągnąć zamierzony wynik.
Pozdrawiam
Karol Szczepanik
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.