eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaKsięgowość / FinanseKsięgowanie muzyki


2013-07-15 08:24 autor: konto usunięte

4 457 odsłon

Księgowanie muzyki

Zastanawiam się jak powinienem zaksięgować muzykę. Kupiłem licencję opłacaną co miesiąc na odtwarzanie utworów. Czy rozliczania dokonywać jak przy mediach?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-07-15 08:36 autor odpowiedzi: wfirma.pl - księgowość online

    Nie będą to media. Jeżeli wartość nie przekracza 3500zł będzie to “normalny” wydatek zaliczany do kosztów co miesiąc.

    Ekspert w dziedzinie prawa gospodarczego i księgowości w serwisie wfirma.pl

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2013-07-15 08:48 autor odpowiedzi: Biuro Rachunkowe TAX-NET Jacek Adamczak

    Oczywiście pod warunkiem powiązania takiego wydatku z przychodami :)

    Księgowa obsługa internetowa - cała Polska. Ceny już od 39,90/mc. www.taxnetto.pl

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • Majchrzak

    Dodano 2013-07-03 16:16 przez Majchrzak

    Zakupy na firmę a księgowanie zakupu

    Witam,
    Mam taki problem. Zakupiłam na firmę sprzęt do zaciskania rur hydraulicznych na kwotę 3134,45 zł brutto i nie wiem czy mam jednorazowo wrzucić to w koszty czy zamortyzować i na jaki procent?
    Bardzo proszę o pomoc.

  • Kalite

    Dodano 2013-06-20 11:20 przez Kalite

    Refaktury. Jak je opisać, co do nich dołączyć?

    Refakturujemy raz w miesiącu koszty wysyłek i transportów na drugą firmę. Czy wystarczy w tytule napisać refaktura wysyłek lub usług transportowych w okresie np. 01.01-31.01.2013, czy muszą być jeszcze jakieś załączniki lub inne wykazy do tego typu faktur? Czy do KPiR wpisuję to w kolumnę 7 (sprzeda...

  • VIOLA

    Dodano 2012-10-18 20:57 przez VIOLA

    Zakup maszyny: koszt 3400 zł netto. Czy muszę prowadzić ewidencję środków trwałych?

    Witam,
    Prowadzę KPiR, zakupiłam nową maszynę za 3400 zł netto. Czyli traktuję ją jako środek trwały 100% umorzony (bo nie przekracza 3500 zł netto, a jest wyższa od 1000 zł) i mogę ją jednorazowo dać w koszty.
    Czy mam dodatkowo zaprowadzić ewidencję środków trwałych 100% umorzonych? (tak jak w przyp...

  • konto usunięte

    Dodano 2013-12-20 21:25 przez konto usunięte

    Działalność, samochód prywatny, ryczałt, ewidencja, kilometrówka

    Prowadzę działalność w mieście > 500000 mieszkańców. Czy mogę sobie przyznać ryczałt 700 km? Czy każdego dnia muszę opisywać trasę (jest to często do 7 miejsc na terenie miasta)? Po przejechaniu 700 km mam faktury na paliwo za 400 zł, a ryczałt wynosi 585,06 zł.
    Którą wartość mogę wpisać jako koszt ...

  • konto usunięte

    Dodano 2013-07-18 19:23 przez konto usunięte

    Rozliczenie kosztów w przypadku samochodu prywatnego

    Jeżeli chodzi o rozliczanie kosztów za przejechane kilometry samochodem prywatnym w celach służbowych: czy wystarczy prowadzenie samej księgi, czy muszę mieć pokrycie w fakturach za paliwo?

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Sprzedajesz stal, złom, sprzęt komputerowy czy do gier, bądź inne podobne towary firmom? Pamiętaj, że jako sprzedawca w wystawianych fakturach nie powinieneś naliczać podatku VAT - ten bowiem rozlicza kupujący. Jak wystawić fakturę na ...

Każdy przedsiębiorca musi spełnić pewne obowiązki formalne, które określają czy jego działalność jest prowadzona zgodnie z przepisami. Generalnie można dokonać ich podziału na związane z opłacaniem podatków i składek ZUS, a także ...

Odkryj tajemnicę, która przemawia zarówno do twoich uszu, jak i twojego portfela. Muzyka w biznesie to nie tylko przyjemność, to także kwestia prawna, która może wpłynąć na przyszłość twojej firmy. W naszym artykule zgłębiamy świat ...

Rozwój biznesu, optymalizacja kosztów, współpraca z najlepszymi specjalistami w swojej dziedzinie - outsourcing działań może pomóc każdej firmie. Jednak, aby w pełni korzystać ze wszystkich zalet, jakie za sobą niesie zatrudnienie ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Księgowość / Finanse

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania