Mam problem z uzyskaniem potwierdzenia korekty wystawionej w zeszłym miesiącu. Klient chce mi wysłać skan podpisanej korekty mailem.
Czy to wystarczy?
2013-03-26 14:47 autor odpowiedzi: wfirma.pl - księgowość online
Tak, skan podpisanej korekty otrzymany mailem wystarczy.
W treści interpretacji nr sygn. IBPP3/443-1022/10/PK wydanej dnia 18 marca 2011 r przez Dyrektora Izby Skarbowej w Katowicach znalazł się wpis "Istotne jest, aby sprzedawca towarów lub usług dla celów rozliczenia podatku należnego od sprzedaży posiadał informację, z której jednoznacznie wynika, iż nabywca otrzymał fakturę korygującą sprzedaż".
Ekspert w dziedzinie prawa gospodarczego i księgowości w serwisie wfirma.pl
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2024-05-16 12:20
2024-05-16 12:17