2010-11-08 16:49 autor: honoratkaprg
2 740 odsłon
Mam pytanie odnośnie niewypłaconych wynagrodzeń zleceniobiorców. Chodzi głównie o to jak zaksięgować prawidłowo listę płac zleceniobiorców jeśli część z nich nie miała wypłaconego wynagrodzenia za m-c Październik w Listopadzie?
Czy taką listę płac księguję w Październiku czy też w miesiącu w którym dany zleceniobiorca miał wypłacone wynagrodzenie? Bardzo proszę o pomoc!!!2010-11-14 19:06 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Podatki nie są skomplikowane. Niezrozumiałe są jedynie działania i "myśli" osób je tworzących.
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2024-05-16 12:20
2024-05-16 12:17