Witam
Prosze o pomoc. Jak prawidłowo powinny byc ksiegowane nastepujące operacje. Podatnik prowadzi podatkową księge przychodów i rozchodów. Jest właścicielem składu budowalaneg w którym prowadzi sprzedaż bruku. Na fakturach zakupu są trzy pozycje: 1.bruk 2.palety 3.Transport plus rozładunek Bruk jest towarem handlowym nie ma watpliwosci kol.10. Transport i rozładunek jest pozostałym wydatkiem kol.13 Jak prawidłowo powinny byc ujete palety. Podatnik zwraca palety i wtedy dostaje fakturę korygującą, ale również w momencie sprzedaży bruku sprzedaje go razem z paletami. Ma przychód ze sprzedaży palet, które właściwie też są pozostałym wydatkiem. Jeszcze się nie zdażyło, żeby kupujący zwrócił mu palety. Jest to nowo otwarta działalność więc możliwe, że niedługo ktoś zwróci. Jak prawidłowo ująć te palety? Nie są przecież towarem handlowy, ale on de facto sprzedaje je.2010-01-26 12:40 autor odpowiedzi: MirekJ
2010-01-26 18:06 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Podatki nie są skomplikowane. Niezrozumiałe są jedynie działania i "myśli" osób je tworzących.
2010-01-26 22:26 autor odpowiedzi: MirekJ
2010-01-27 07:37 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Podatki nie są skomplikowane. Niezrozumiałe są jedynie działania i "myśli" osób je tworzących.
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2024-05-16 12:20
2024-05-16 12:17