Witam, rozpoczynam działalność jednoosobową, będę sama prowadzić PKPiR, gdyż operacji będzie mało. Co miesiąc będzie jedna faktura przychodowa i kilka kosztów - telefon, zus. Proszę o informacje jak ksiegować takie zdarzenia, bedę to robić pierwszy raz i nie mam wiedzy na ten temat.
Poza tym proszę o podpowiedź, co można jeszcze wrzucić w koszty? Działalność jest zarejestrowana na adres zamieszkania, komputer jest domowy, kupiony wcześniej. Nie bardzo wiem, czym jeszcze mogłabym obniżyć podatki, oczywiście w sposób legalny:) Będę wdzięczna za każde podpowiedzi.2009-08-22 09:48 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Podatki nie są skomplikowane. Niezrozumiałe są jedynie działania i "myśli" osób je tworzących.
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2024-05-16 12:20
2024-05-16 12:17