Witam,
chcę kupić aparat na firmę - koszt ok. 1500 zł. Prowadzę działalność związaną z doradztwem finansowym. Moje pytanie brzmi, czy nie będzie problemu w związku z profilem działalności? Aparat jest mi potrzebny do pracy, ponieważ spotykając się z klientem nie zawsze jest możliwość zrobienia ksera, skanu dokumentów czy dostępu do drukarki, a mając zdjęcia w dobrej jakości nie ma potrzeby skanowania dokumentów (przynajmniej u mnie tak jest).
Pytanie, czy uzasadnienie to wystarczy urzędowi? Nie interesuje mnie "przenośne" ksero, ponieważ nie wygląda to dobrze... Czekam na odpowiedź i z góry bardzo za nią dziękuję.
Pozdrawiam
2016-01-30 21:23 autor odpowiedzi: Monika Rucka-Peryt
2016-01-30 21:37 autor odpowiedzi: Busby
2016-01-31 09:11 autor odpowiedzi: Monika Rucka-Peryt
Dodano 2013-04-09 14:26 przez konto usunięte
Chodzi o kredyt na zakup sprzętów do firmy. Czy ratę kredytu mogę ująć w KPIR?
Dodano 2015-06-02 11:06 przez muzel1
Witam,dostałem dotację z urzędu pracy na podjęcie działalności gospodarczej i mam problem jak to rozliczyć. Kupiłem jedno urządzenie za ponad 3500 zł i będę je użytkował ponad 12 miesięcy. Tu nie ma problemu, jest to środek trwały i nie jest kosztem. Mam również 3 urządzenia o wartości między 1500 a...
Dodano 2021-10-09 13:49 przez Jonek
Witam, W grudniu 2021 otrzymam środki na działalność gospodarczą z PUP i w tym też miesiącu zakładam firmę i kupuję wyposażenie za przyznane środki. Zakładam, że do końca 2021 nie będę miał żadnych przychodów. Czy w takiej sytuacji będzie można zakwalifikować wydatki na zakupione wyposażenie w 2021 ...
Dodano 2016-06-15 09:56 przez pbanan
Witam,Niedawno otrzymałem dofinansowanie z Urzędu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej. W biznesplanie uwzględniłem rzeczy, które zamierzam za tą dotację kupić. Rzeczy te będą kupowane jeszcze przed założeniem działalności gospodarczej na faktury imienne. Ponieważ dofinansowanie jest nieopoda...
Dodano 2015-08-09 20:51 przez bergen11
Prowadzę działalność, usługi finansowe. Do tej pory nie posiadałem zegarka, wystaryczył mi czas pokazywany w telefonie komórkowym. Zauważyłem, że spotykając się z majętnymi klientami warto podnieść prestiż mojej osoby posiadając wartościowy zegarek. Zakupiłem zegarek i wykorzystuję go tylko na spotk...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
W grudniu wielu przedsiębiorców zastanawia się jak jeszcze mogliby obniżyć należne za ten rok podatki. Jednym z rozwiązań są zakupy sprzętów na cele działalności gospodarczej. Eksperci z firmy inFakt podpowiadają, w jaki sposób ...
Dobra wiadomość dla przedsiębiorców. Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej zgadza się na rozliczanie mieszkania w działalności gospodarczej bez wydzielania osobnego pomieszczenia na te cele. Dopuszcza też możliwość przeznaczenia do ...
Decydując się na założenie działalności, warto zastanowić się nad miejscem, w którym będzie znajdowała się siedziba firmy. Koszt wynajmu lub zakup lokalu przeznaczonego wyłącznie na potrzeby prowadzonej działalności często jest ...
W marcu 2017 r. fiskus wydał interpretację, w której nie zgodził się na rozliczanie w kosztach podatkowych części wydatków związanych z posiadanym mieszkaniem, gdy to było wykorzystywane w prowadzonej firmie, chyba że przedsiębiorca ...
2024-05-16 12:20
2024-05-16 12:17