2015-12-04 23:01 autor: Agarrr
5 472 odsłon
Witam,
dostałam dotację na doposażenie stanowiska pracy. Jak mam teraz ująć wydatki poniesione na wyposażenie i środki trwałe do VAT-u i podatku dochodowego?
Pozdrawiam
Dostalam dotacje na doposazenie stanowiska pracy. Jak mam teraz ujac wydatki poniesione na wyposazenie i srodki trwale do vatu i podatku dochodowego
2015-12-08 06:19 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Podatki nie są skomplikowane. Niezrozumiałe są jedynie działania i "myśli" osób je tworzących.
2015-12-08 21:08 autor odpowiedzi: Agarrr
2015-12-09 07:51 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Podatki nie są skomplikowane. Niezrozumiałe są jedynie działania i "myśli" osób je tworzących.
Dodano 2016-04-15 16:11 przez sienioo
Dzień dobry,w sierpniu 2015 zawiesiłem działalność gospodarczą i do tej pory mam ją zawieszoną. Prowadziłem PKPiR oraz jestem VAT-owcem. Przed zawieszeniem sporządziłem spis z natury produktów, w którym to wykazałem 0 zł (brak produktów, wszystko zwróciłem bądź sprzedałem). W firmie miałem kasę fisk...
Dodano 2016-06-13 18:49 przez kama 14
Witam,prowadzę KPiR. Po zakończonym leasingu operacyjnym został wykupiony aktem notarialnym lokal handlowy za kwotę 28747138 zł. Jak zaksięgować środek trwały. Jak i kiedy wpisać do ewidencji środków trwałych? Jak amortyzować, z jaką stawką i na ile lat? Co z podatkiem dochodowym i VAT? Drugie pytan...
Dodano 2016-05-09 22:09 przez Bożena34
Otrzymałam dotację z UP, część zakupów urządzeń dokonałam przed otwarciem działalności na fakturę VAT imienną między innymi: maszyna do szycia 3000 maszyna do szycia 4000 komputer 2800 aparat 2400 Co powinnam wprowadzić jako środki trwałe, a co w PKPiR jako koszty? Rozumiem, że środki trwałe amor...
Dodano 2014-11-12 09:18 przez Tola6315
Witam,prowadzę obsługę firmy. Co miesiąc ta sama faktura - ryczałt miesięczny. Za październik wystawiłam fakturę w listopadzie. Kiedy wpisać ją do PKPiR? Kiedy powstaje obowiązek zapłaty VAT i podatku dochodowego? Czy powinnam wpisać ją w PKPiR z datą 31.10.2014? I podatki zapłacić w listopadzie? Pr...
Dodano 2016-02-12 19:47 przez sarna_58
Witam,kiedy ująć faktury korygujące kosztowe w podatku VAT i dochodowym 2015/2016?Pozdrawiam
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Coraz więcej sporów z fiskusem, błędów w postępowaniach podatkowych (i to już na etapie gromadzenia materiału dowodowego), uchylanych decyzji podatkowych czy skarżonych interpretacji oraz namiastka możliwości obrony podatnika przed ...
Koszty podatkowe ujmuje się na podstawie dowodów potwierdzających ich poniesienie. Tymi są m.in. faktury wystawione przez dostawców i towarów i usług. Co w sytuacji, gdy przedsiębiorca dysponuje jedynie duplikatem takiego dokumentu? Kiedy go ...
10.000 zł - to limit wartości początkowej składnika majątku, po przekroczeniu której ten musi zostać uznany za środek trwały. Gdy wartość jest niższa, mamy do czynienia z tzw. wyposażeniem firmy. Przedsiębiorcy mają trudności przy ...
Porządkując samochód czy biuro, niejednokrotnie zdarza się przedsiębiorcom odnaleźć faktury kosztowe sprzed kilku miesięcy. Powstaje wówczas pytanie - czy można je jeszcze zaksięgować? Szkoda tracić szansę na obniżenie podatku ...
2024-05-16 12:20
2024-05-16 12:17