2009-01-06 11:49 autor: konto usunięte
2 165 odsłon
Prowadzę działalność gospodarczą opodatkowaną na zasadach ogólnych, jestem podatnikiem VAT. Zakres mojej działalności to usługi związane ze sprzedażą samochodów głównie osobowych, wymagających remontu. Sprowadzam z UE oraz kupuję w Polsce samochody uszkodzone, które czasami w swojej działalności zużywam na części. Jak właściwie udokumentować zakup ww. samochodów w ewidencji VAT, a jak w k.p.r.? Jak udokumentować fakt przeznaczenia takiego samochodu na podzespoły do innego? Czy na wykorzystane części wystawić jakiś dowód?Będę bardzo wdzięczna za wszystkie odpowiedzi.
2009-01-23 13:12 autor odpowiedzi: stiven23
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2024-05-16 12:20
2024-05-16 12:17