naczytałem się już wiele opini i sugestii i już nie wiem bo jest kilka wersji:
Czy do wartości początkowej używanego srodka trwałego zakupionego na fakturę podajemy kwotę netto czy brutto?:) drugie pytanie: Zakupiłem budynek na cele prowadzenia działalności (budynek biurowy) do remontu , przez jaki okres powinienem go amortyzować, czy mogę zastosować skrocony okres i do jakiego okresu? Z tego co wiem koszty związane z zakupem środka trwałego jównież trzeba amortyzować, a nie jednorazowo odliczyć od podatku, ale czy akt notarialny zakupu musze też amortyzować??:rolleyes: jeszcz e jedno pytanko: jeśli zakupiłem budynek mieszkalny w 2005r i jego część przeznaczyłem na prowadzenie dzialalności gospodarczej (biuro) to w jaki sposób moge go zamortyzować- chodzi mi o to czy wogóle mogę i jak wyliczyć proporcje? oczekuje pomocy:confused:2008-07-28 08:06 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Podatki nie są skomplikowane. Niezrozumiałe są jedynie działania i "myśli" osób je tworzących.
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2024-05-16 12:20
2024-05-16 12:17