eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaKsięgowość / FinanseUbezpieczenie laptopa a PKPiR


2014-02-04 13:40 autor: halcia4

5 110 odsłon

Ubezpieczenie laptopa a PKPiR

Witam,

kupiłam laptopa na firmę i do tego wykupiłam przedłużenie ubezpieczenia na laptopa do 3 lat też na firmę. Czy mogę polisę na ubezpieczenie zaksięgować w koszty w PKPiR?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2014-02-04 20:05 autor odpowiedzi: Lucyna Banaś doradca podatkowy nr 08567

    Jesli laptop jest środkiem trwałym, lub wyposażeniem firmy i jest w niej używany dla potrzeb działaności gospodarczej (tylko i wyłączniecznie powinnam dodać), to oczywiscie ze tak

    halcia4 skomentował/a odpowiedź 2014-02-07 16:07

    JAK UDOWODNIĆ ŻE LAPTOP JEST UŻYWANY TYLKO DO DZIAŁALNOŚCI,JEST WYPOSAŻENIEM KOSZTOWAŁ 2200ZŁ

    halcia4 skomentował/a odpowiedź 2014-02-07 16:07

    KTO MOŻE SPRAWDZIĆ ŻE LAPTOP JEST WYKOŻYSTYWANY W INNYCH CELACH NP.SŁUCHANIE MUZYKI ,

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • konto usunięte

    Dodano 2013-07-26 22:50 przez konto usunięte

    Jak zaksięgować ubezpieczenie auta w leasingu operacyjnym?

    Prowadzę jednoosobową DG, KPiR i jestem podatnikiem VAT, rozliczam się wg stawki liniowej 19%. Proszę o odpowiedź odnośnie zaksięgowania ubezpieczenia auta wziętego w leasing operacyjny. Ubezpieczającym jest lesingodawca, ale ja jako użytkownik poniosłam koszty ubezpieczenia. Proszę o odpowiedź:
    1. ...

  • konto usunięte

    Dodano 2013-03-19 20:16 przez konto usunięte

    Księgowanie polisy do samochodu firmowego

    Jak ująć w KPiR zakup polisy do auta firmowego, skoro nie mam możliwości otrzymania faktury ani rachunku?

  • asts1

    Dodano 2014-01-23 13:35 przez asts1

    Księgowanie polisy i zapisy w PKPiR

    Witam,
    z jaką datą mam wpisać do KPiR polisę ubezpieczeniową, która obowiązuje od lutego 2014 do stycznia 2015? Czy z datą wystawienia polisy czy może zapłaty (termin platnosci 31.01.2014)?

  • konto usunięte

    Dodano 2013-05-08 08:41 przez konto usunięte

    Ubezpieczenie samochodu firmowego. Jak zaksięgować koszt polisy?

    W działalności gospodarczej, którą prowadzę użytkuję samochód osobowy. Samochód ten stanowi środek trwały firmy. W dniu dzisiejszym otrzymałem przedłużenie ubezpieczenia komunikacyjnego od mojego ubezpieczyciela.
    Polisę chcę zapłacić w całości, jednorazowo. Polisa obejmuje ubezpieczenie OC i AC. Do ...

  • Kasia_1988

    Dodano 2014-01-28 20:35 przez Kasia_1988

    Jak wyliczyć koszt polisy?

    Mam problem z pewną kwestią dotyczącą polisy i związanej z nią kosztem. Zakupiono polisę o wartości 1660,00 zł. Polisa obejmuje okres od 22.12.2013 do 24.11.2014. Całość została zapłacona w dniu zawarcia umowy gotówką. Chciałam się dowiedzieć, jak wyliczyć koszt na 2013, a jak na 2014.
    Na 2013 by by...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Na pierwszy rzut okaz rozliczenie usługi faktoringu może wydawać się banalnie proste. Fakturę od firmy faktoringowej wrzucamy w koszty i po sprawie. W rzeczywistości sprawa jest bardziej skomplikowana, a jej rozwiązanie zależy w ...

Koszty podatkowe ujmuje się na podstawie dowodów potwierdzających ich poniesienie. Tymi są m.in. faktury wystawione przez dostawców i towarów i usług. Co w sytuacji, gdy przedsiębiorca dysponuje jedynie duplikatem takiego dokumentu? Kiedy go ...

Przedsiębiorcy prowadzący podatkową księgę przychodów i rozchodów metodą uproszczoną z reguły księgują koszty w dacie wystawienia dokumentu potwierdzającego poniesienie kosztu. Jest to z reguły data wystawienia faktury czy rachunku. Od ...

Porządkując samochód czy biuro, niejednokrotnie zdarza się przedsiębiorcom odnaleźć faktury kosztowe sprzed kilku miesięcy. Powstaje wówczas pytanie - czy można je jeszcze zaksięgować? Szkoda tracić szansę na obniżenie podatku ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Księgowość / Finanse

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania