Witam,
kupiłam laptopa na firmę i do tego wykupiłam przedłużenie ubezpieczenia na laptopa do 3 lat też na firmę. Czy mogę polisę na ubezpieczenie zaksięgować w koszty w PKPiR?
2014-02-04 20:05 autor odpowiedzi: Lucyna Banaś doradca podatkowy nr 08567
halcia4 skomentował/a odpowiedź 2014-02-07 16:07
JAK UDOWODNIĆ ŻE LAPTOP JEST UŻYWANY TYLKO DO DZIAŁALNOŚCI,JEST WYPOSAŻENIEM KOSZTOWAŁ 2200ZŁ
halcia4 skomentował/a odpowiedź 2014-02-07 16:07
KTO MOŻE SPRAWDZIĆ ŻE LAPTOP JEST WYKOŻYSTYWANY W INNYCH CELACH NP.SŁUCHANIE MUZYKI ,
Dodano 2013-07-26 22:50 przez konto usunięte
Prowadzę jednoosobową DG, KPiR i jestem podatnikiem VAT, rozliczam się wg stawki liniowej 19%. Proszę o odpowiedź odnośnie zaksięgowania ubezpieczenia auta wziętego w leasing operacyjny. Ubezpieczającym jest lesingodawca, ale ja jako użytkownik poniosłam koszty ubezpieczenia. Proszę o odpowiedź:
1. ...
Dodano 2013-03-19 20:16 przez konto usunięte
Jak ująć w KPiR zakup polisy do auta firmowego, skoro nie mam możliwości otrzymania faktury ani rachunku?
Dodano 2014-01-23 13:35 przez asts1
Witam,
z jaką datą mam wpisać do KPiR polisę ubezpieczeniową, która obowiązuje od lutego 2014 do stycznia 2015? Czy z datą wystawienia polisy czy może zapłaty (termin platnosci 31.01.2014)?
Dodano 2013-05-08 08:41 przez konto usunięte
W działalności gospodarczej, którą prowadzę użytkuję samochód osobowy. Samochód ten stanowi środek trwały firmy. W dniu dzisiejszym otrzymałem przedłużenie ubezpieczenia komunikacyjnego od mojego ubezpieczyciela.
Polisę chcę zapłacić w całości, jednorazowo. Polisa obejmuje ubezpieczenie OC i AC. Do ...
Dodano 2014-01-28 20:35 przez Kasia_1988
Mam problem z pewną kwestią dotyczącą polisy i związanej z nią kosztem. Zakupiono polisę o wartości 1660,00 zł. Polisa obejmuje okres od 22.12.2013 do 24.11.2014. Całość została zapłacona w dniu zawarcia umowy gotówką. Chciałam się dowiedzieć, jak wyliczyć koszt na 2013, a jak na 2014.
Na 2013 by by...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Na pierwszy rzut okaz rozliczenie usługi faktoringu może wydawać się banalnie proste. Fakturę od firmy faktoringowej wrzucamy w koszty i po sprawie. W rzeczywistości sprawa jest bardziej skomplikowana, a jej rozwiązanie zależy w ...
Koszty podatkowe ujmuje się na podstawie dowodów potwierdzających ich poniesienie. Tymi są m.in. faktury wystawione przez dostawców i towarów i usług. Co w sytuacji, gdy przedsiębiorca dysponuje jedynie duplikatem takiego dokumentu? Kiedy go ...
Przedsiębiorcy prowadzący podatkową księgę przychodów i rozchodów metodą uproszczoną z reguły księgują koszty w dacie wystawienia dokumentu potwierdzającego poniesienie kosztu. Jest to z reguły data wystawienia faktury czy rachunku. Od ...
Porządkując samochód czy biuro, niejednokrotnie zdarza się przedsiębiorcom odnaleźć faktury kosztowe sprzed kilku miesięcy. Powstaje wówczas pytanie - czy można je jeszcze zaksięgować? Szkoda tracić szansę na obniżenie podatku ...
2024-05-16 12:20
2024-05-16 12:17