eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaKsięgowość / FinanseCzy jednostka powiatowa może zlecić księgowość firmie rachunkowej?


2014-01-12 17:45 autor: annabolen

1 470 odsłon

Czy jednostka powiatowa może zlecić księgowość firmie rachunkowej?

Czy jednostka powiatowa może zlecić księgowość firmie rachunkowej? Jednostka zatrudnia 6 pracowników. Zatrudnienie księgowej to ogromny koszt. Czy można zlecić księgowość firmie? Proszę ewentualnie o podstawę prawną.

Dziękuję.

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • Kalite

    Dodano 2013-06-20 11:20 przez Kalite

    Refaktury. Jak je opisać, co do nich dołączyć?

    Refakturujemy raz w miesiącu koszty wysyłek i transportów na drugą firmę. Czy wystarczy w tytule napisać refaktura wysyłek lub usług transportowych w okresie np. 01.01-31.01.2013, czy muszą być jeszcze jakieś załączniki lub inne wykazy do tego typu faktur? Czy do KPiR wpisuję to w kolumnę 7 (sprzeda...

  • XYZ243

    Dodano 2013-04-05 14:44 przez XYZ243

    Szkolenie dla pracodawcy a koszty firmy

    Czy fakturę na szkolenie okresowe pracodawcy można ująć w koszty?

  • az23

    Dodano 2013-02-17 17:42 przez az23

    VAT dla rolnika i działalności gospodarczej

    Jestem rolnikiem ryczałtowym i od marca 2013 r. zamierzam rozpocząć działalność gospodarczą - usługi dla rolnictwa (PKD 01.61z).
    W działalności usługowej chcę być VAT-owcem. Czy jako rolnik też muszę? Jeśli nie, to czy muszę prowadzić dwie księgowości? Z tej usługowej chcę być na KPIR, a co z koszta...

  • cons.services

    Dodano 2015-12-10 19:04 przez cons.services

    Zakładanie spółki, gdy ma się już firmę

    Dzień dobry,mam działalność jednoosobową - w lipcu miną mi 2 lata na małym ZUS-ie, mam duże dochody nic nie kupuję, nie sprzedaję, a wykonuję usługi budowlane.Mam wspólnika z tym, że nieoficjalnie ale rachunki wystawiam ja, VAT-owcem nie jestem, - nie chce, nie potrzebne mi to na razie. Firma mi się...

  • asts1

    Dodano 2014-01-16 13:33 przez asts1

    Czy kawa i herbata dla klientów i pracowników będzie kosztem?

    Witam,
    prowadzę zakład kosmetyczny i solarium. Czy mogę zakup kawy i herbaty na potrzeby swoich pracowników i czasami klientów wrzucać w koszty firmy? Czy zakup ten będzie uznany za koszt?

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesowym, wiele firm szuka sposobów na optymalizację kosztów i zwiększenie elastyczności operacyjnej. Jednym z kluczowych rozwiązań jest współpraca z freelancerami. A ta - odpowiednio zarządzana, ...

W czasach, gdy o pozyskanie odpowiednio wykwalifikowanych pracowników wcale nie jest łatwo, a fluktuacja kadr daje się we znaki, efektywne wdrożenie właśnie zatrudnionych osób do ich przyszłych obowiązków staje się kwestią priorytetową. ...

Pandemia przetoczyła się po chyba wszystkich działach gospodarki. Niektóre sektory wyszły z niej zwycięsko - z większymi przychodami, zyskami i bazą klientów, inne z kolei znacznie ucierpiały, będąc zmuszonymi do zatrzymania wszelkiej ...

Pandemia wymusiła na wielu przedsiębiorstwach korekty modelu ich funkcjonowania. Ze względu na rynkowe perturbacje związane z kolejnymi lockdownami, obostrzeniami czy też spadkiem przychodów, przedsiębiorstwa zaczęły szczegółowo ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Księgowość / Finanse

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania