2016-08-12 19:22 autor: ec84
1 767 odsłon
Witam,
moje pytanie dotyczy blokad bieżących. Otóż kupiłam rzecz w pewnym sklepie internetowym, zapłaciłam kartą. Oczywiście kwota została zarezerwowana, znalazła się w blokadzie, ale rozmyśliłam się i od razu tego samego dnia napisałam do sklepu, że rezygnuję z zamówienia i zapytałam o zwrot pieniędzy.
Powiedziano mi, że pieniądze są księgowane dopiero gdy wyślą towar także zapewniano mnie, że transakcja zostanie odrzucona i tak było, ponieważ kwota dla nich zarezerwowana widniała w blokadach aż 14 dni!
Natomiast po tym czasie nie wróciły pieniądze na miejsce środków dostępnych :( Nie mam tej kwoty w operacjach odrzuconych ani nigdzie indziej. Nigdzie nie jest odnotowane, że te pieniądze mam jako dostępne.
Proszę mi napisać na czym to wszystko polega, ponieważ znów mam podobną sytuację i może bank mnie oszukuje? Wszystko skrupulatnie liczę i na 100% nie mam tej kwoty.
Dodano 2015-09-25 22:13 przez Bibel7
Witam,kupiłem rower carbonowy z wadą ukrytą, to znaczy mocowanie koła w tylnych widełkach jest niesymetryczne przez co koło leży w widelcu krzywo. Jest to bardo mało zauważalne lecz jest w tej klasie roweru i wydane moje pieniądze w kwocie prawie 8000 zł.Rower był sprzedawany jako używany, lecz mam ...
Dodano 2015-02-18 12:47 przez teresa53
Witam,
mam takie pytanie, mianowicie - jeśli dokonałam w sklepie płatności kartą, a okazało się że nie jest to towar o który mi chodziło (nie ten "rozmiar"), czy ekspedientka może mi zwrócić pieniądze (nie chcę wymiany na inny towar)?
Dodano 2014-09-22 20:17 przez svenson02
Jeżeli sklep internetowy jest zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu 71 kc (zgodnie z zapisem w regulaminie), to czy sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia (anulować zamówienie z powodu klarownego - braku towaru) nawet wtedy, gdy oferent zapłacił już cenę?
Oczywiście po tym właściciel ...
Dodano 2018-07-27 13:34 przez atteks
Kupiłam w sklepie internetowym telefon, od razu złożyłam rezygnację, jednak pieniądze już zapłaciłam za towar. Zaczęłam się upominać o zwrot i wtedy sklep internetowy zmienił dane właściciela na stronie.Czy mogę zgłosić to PIP aby skontrolowali właściciela sklepu? Potwierdzenie zapłaty mam na firmę ...
Dodano 2017-08-08 22:15 przez jerzy60
Prowadzę własną dzialalność. Niedawno klient zamówił usługę montażową drzwi zewnętrznych o rozmiarze 80. Drzwi zostały zamówione i zamontowane. Protokół odbioru klient podpisał, żadnych uwag nie roszczył.Po pewnym czasie zgłosił reklamację na drzwi twierdząc, że otrzymał towar niezgodny z umową, pon...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
W tradycyjny Black Friday i Cyber Monday wchodzimy z nowymi regulacjami Dyrektywy Omnibus, obowiązującymi od 1 stycznia 2023 roku. Te nowe przepisy dotyczące promocji wymagają uwagi zarówno od konsumentów, jak i przedsiębiorców. Przed ...
W dzisiejszym artykule cyklu nowych obowiązków sprzedawców branży e – commerce chcemy omówić największe zmiany, jakie na polskim rynku wprowadziła implementacja dyrektywy cyfrowej, która obok omówionych w poprzednich artykułach ...
W dzisiejszym artykule cyklu nowych obowiązków sprzedawców branży e-commerce będziemy omawiać stan implementacji oraz największe zmiany, jakie na polskim rynku wprowadziła implementacja dyrektywy towarowej, która obok dyrektywy cyfrowej i ...
Dyrektywa Omnibus, towarowa i cyfrowa wprowadzają na polski rynek e-commerce sporo nowości i obowiązków ze strony sprzedawców oferujących swoje towary on-line. Implementacja trzech dyrektyw unijnych do polskiego porządku prawnego trwała ...
2022-07-28 15:12
2017-01-15 20:58