eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaKadry / Wynagrodzenia / BHPJak załatwić przeniesienie pracownika do innego oddziału?


2013-07-24 08:47 autor: karolka59

4 351 odsłon

Jak załatwić przeniesienie pracownika do innego oddziału?

Witam,

Nasz pracownik ze względu na spadek obrotów w sklepie został przeniesiony na czas określony do innej placówki, w innym mieście. Teraz wyraził zgodę, by zostać w niej dalej, a nam jest to nawet na rękę. Jakie kroki powinniśmy podjąć by i pracownik, i pracodawca wyszedł korzystnie na tej zmianie?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-07-30 11:53 autor odpowiedzi: Adw. Filip Poniewski

    W tej sytuacji dobrze by było zawrzeć z pracownikiem aneks do umowy o pracę wskazujący nowe miejsce zatrudnienia. Należy bowiem pamiętać, że pracownik może być oddelegowany przez pracodawcę na inne stanowisko na okres nie dłuższy niż 3 miesiące. Brak uregulowania tej kwestii może doprowadzić do stwierdzenia, że pracownik jest praktycznie codziennie w podróży służbowej.

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Międzynarodowy Dzień bez Przemocy obchodzony 2 października to okazja, aby zwrócić uwagę na zjawisko przemocy w miejscu pracy. Przyjmuje ona różne formy, często niedostatecznie rozpoznawane zarówno przez pracodawców, jak i zatrudnionych ...

To już dziś, 25 września 2024 r., zaczyna swoje obowiązywanie Ustawa z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów. Ten akt prawny był bez wątpienia potrzebny. Trudno jest też polemizować z jego zasadniczymi założeniami. Jednocześnie ...

Zarządzanie zdrowiem i bezpieczeństwem pracowników w miejscu pracy jest jednym z fundamentalnych obowiązków pracodawców, zgodnie z art. 207 § 2 Kodeksu Pracy. Odrębne rozporządzenie reguluje obowiązki firm wobec pracowników w momencie ...

Występujące w okresie letnim wysokie temperatury obniżają komfort pracy oraz zwiększają ryzyko chorób i wypadków. Pracodawcy powinni więc zadbać o bezpieczeństwo termiczne wszystkich podwładnych, do czego obliguje ich zarówno kodeks ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Kadry / Wynagrodzenia / BHP

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania