2012-10-15 13:21 autor: ANIBUS
4 459 odsłon
Od 10 miesięcy prowadzę dział kadr. Przez 7 miesięcy miałam zastępować kierownika kadr w związku z jego odejściem z pracy na emeryturę. W tym czasie kierownik kadr był 3/4 tego okresu pracy na wolnym od pracy z tyt. chorobowego, sanatorium, urlopu za 2 lata.
Po odejściu kierownika kadr nic się nie zmieniło w moim zakresie czynności, wynagradzaniu czy też powierzonych obowiązkach. Złożone deklaracje czy też polecenia dyrektora były ustne i do dnia dzisiejszego nie mogę uzyskać informacji jakie praktycznie mam stanowisko.
Do tej pory zajmowałam stanowisko asystenta dyrektora i co kilka miesięcy zmieniał się mój zakres prac. Na dzisiaj przyszła pracownica, która ma otrzymać stanowisko - asystenta dyrektora. Co mam w tym wypadku robić?
Dodano 2014-05-19 13:27 przez konto usunięte
Witam,
jestem w sytuacji, gdzie pracodawca chce nałożyć na mnie dodatkowe obowiązki dotychczas niezwiązane z moim zakresem obowiązków. Czy mam obowiązek się zgodzić i czy nieprzyjęcie tych nowych obowiązków skutkować będzie np. wydaleniem mnie z pracy? Nadmienię, że zajmuję się składaniem tekstów do...
Dodano 2014-01-03 16:33 przez dziurd
Mój pracownik na umowie o pracę ma napisane, pracownik biurowy i wykonuje zadania dotyczące: świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego (przyjmowanie dokumentów, wydawanie decyzji, wprowadzanie danych do komputera oraz decyzje dotyczące, przyznawania alimentów).
Teraz chcę dopisać do jego zakr...
Dodano 2015-07-03 08:45 przez iwon661
Witam,
pracuję w urzędzie wojewódzkim w danym oddziale. Od 15 miesięcy dodatkowo uczestniczę w wydziałowym zespole wykonując zadania z innego oddziału (zupełnie inny zakres obowiązków), za co nie dostaję żadnego dodatku zadaniowego, natomiast otrzymałam jedną nagrodę specjalną.
W tej chwili sytuacja...
Dodano 2013-12-19 09:33 przez hausner
Witam,
jestem zatrudniony w firmie z branży kolejowej jako mistrz spawalnik. Stanowisko zostało utworzone niedawno ze względu na konieczność wdrożenia norm PN-EN ISO 3834-2 oraz PN-EN 15085-2. Ze wzdględu na brak konieczności załączania dokumentacji spawalniczej (jeszcze) do zamawiającego (PKP Cargo...
Dodano 2012-11-16 11:21 przez konto usunięte
Witam. Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda sytuacja prawnie, gdy zmieniane są obowiązki jednego pracownika z kilku na tym samym stanowisku.
Sytuacja wygląda następująco: W firmie jest czterech liderów (maja ten sam zakres obowiązków i umowy na czas nieokreślony) jeden z nich w ramach dodatku finans...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Przepisy nie nakładają na pracodawcę zatrudniającego mniej niż 20 pracowników obowiązku tworzenia regulaminu wynagradzania, ale jednocześnie nie zabraniają jego tworzenia.
Obecnie wprowadzamy w naszym zakładzie pisemne zakresy obowiązków dla poszczególnych stanowisk. Dyrektor firmy zdecydował, że każdy zakres obowiązków ma zawierać w końcowym punkcie wyrażenie: "Oprócz obowiązków objętych niniejszym ...
Wybór umowy i związany z tym rodzaj stosunku prawnego łączącego strony umowy przesądza o charakterze świadczenia wypłacanego przez zatrudniającego w zamian za wykonaną pracę. Poniżej porównano "wypłaty" z tytułu najczęściej ...
Dokładne określenie wynagrodzenia na danym stanowisku jest bardzo istotne dla organizacji, a w szczególności dla osób zajmujących się rekrutacją nowych pracowników. Dynamiczny rynek pracy oraz pojawianie się na nim przedstawicieli nowego ...
2024-10-01 19:13
2022-07-11 14:07