eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaKadry / Wynagrodzenia / BHPJakie są przepisy dotyczące zakresu obowiązków?


2018-10-05 10:24 autor: IKam

1 569 odsłon

Jakie są przepisy dotyczące zakresu obowiązków?

Dzień dobry,

w organizacjijest stanowisko, na którym pracuje brygada (pracownicy z takim samym zakresem). Pojawił się pomysł, aby zatrudnić kolejną brygadę dedykowaną do zupełnie innych zadań.

Moje pytanie jest takie, czy przy tworzeniu zakresu obowiązków należy uwzględnić w dwóch brygadach ten sam zakres obowiązków dla wszystkich pracowników bez względu na to, w której brygadzie pracują? Czy może istnieje możliwość, aby stanowiskowa karta była „wspólna”, a zakres obowiązków już dostosowany do faktycznie wykonywanej pracy?

A może stworzyć inne stanowisko, skoro zadania są tak różne?

Bardzo dziękuję za odpowiedź.

IK

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2018-10-06 20:59 autor odpowiedzi: Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting

    Ogólny zakres obowiązków ustala pracodawca w zarządzeniu czy  regulaminie. Szczegółowy dotyczący pracowników w umowie o pracę lub indywidualnie. Może on być rózny dla poszczególnych pracowników z uwzględnieniem ich umiejętności, wykształcenia lub kompetencji.

    GFX-Consulting www.gfx-consulting.pl

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • PracownikAdministracji

    Dodano 2019-11-20 09:56 przez PracownikAdministracji

    Kategoria zaszeregowania sekretarki w szkole

    Dzień dobry,proszę o pomoc w ustaleniu kategorii zaszeregowania sekretarki w szkole. Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych Dz.U z 17 maja 2018 poz.936 określa w części F Stanowiska w samorządowych jednostkach organizacyjnych - Stanowiska pomocnicze i obsługi...

  • bara81

    Dodano 2018-04-19 13:57 przez bara81

    Czy pracodawca może zmusić sprzedawcę do obsługi kantoru?

    Pracuję na stacji paliw, w umowie mam napisane rodzaj wykonywanej pracy "sprzedawca". Pracodawca otworzył na stacji kantor wymiany walut nie informując nas (pracowników) osobiście. Do naszych obowiązków należeć będzie obsługa tego kantoru (nadmieniam, że stacja nie posiada ochrony ani szyby zabezpie...

  • orzeszek189

    Dodano 2017-11-02 07:05 przez orzeszek189

    Zmiana stanowiska a zakres obowiązków

    Witam,pracodawca zmienił mi nazwę stanowiska pracy, ale nie dostałam nowego zakresu obowiązków. Czy jest to zgodne z prawem? Poprzednie stanowisko było jako zastępca kierownika. Obecnie przy podpisaniu zmiany stanowiska powiedział, że będzie to dział UR - stąd nowe stanowisko, ale zakresu obowiązków...

  • magdalena93.12

    Dodano 2017-08-24 19:05 przez magdalena93.12

    Czy z moimi kwalifikacjami mogę uczyć tego przedmiotu?

    Czy absolwent Akademii Muzycznej (studia magisterskie i licencjackie, kierunek: instrumentalistyka, specjalność: klawesyn), posiadający świadectwo ukończenia studium pedagogicznego, w skład którego wchodzą m.in. takie przedmioty jak metodyka gry na fortepianie i klawesynie, może uczyć fortepianu w s...

  • iwon661

    Dodano 2015-07-03 08:45 przez iwon661

    Jakie mam prawa w związku z dodatkowymi obowiązkami?

    Witam,
    pracuję w urzędzie wojewódzkim w danym oddziale. Od 15 miesięcy dodatkowo uczestniczę w wydziałowym zespole wykonując zadania z innego oddziału (zupełnie inny zakres obowiązków), za co nie dostaję żadnego dodatku zadaniowego, natomiast otrzymałam jedną nagrodę specjalną.
    W tej chwili sytuacja...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Dla wielu polskich firm restrukturyzacja jest obecnie jedynym sposobem na uniknięcie upadłości. To proces często długotrwały i wymagający od zarządów wielu wyrzeczeń i trudnych decyzji. Szczególną pozycję zajmują w takiej sytuacji ...

W czasach, gdy o pozyskanie odpowiednio wykwalifikowanych pracowników wcale nie jest łatwo, a fluktuacja kadr daje się we znaki, efektywne wdrożenie właśnie zatrudnionych osób do ich przyszłych obowiązków staje się kwestią priorytetową. ...

Zgodnie z zarysem działań na 2024 rok, Państwowa Inspekcja Pracy planuje przeprowadzenie 60 tysięcy kontroli w różnych sektorach gospodarki. W tym ambitnym planie uwzględnionych zostało 35 tysięcy podmiotów, takich jak pracodawcy ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Kadry / Wynagrodzenia / BHP

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania