2015-11-16 08:17 autor: konto usunięte
15 117 odsłon
Witam,
czy jest jakiś przepis, który mówi o tym, ile osób musi mieć pod sobą kierownik księgowości? Czy jedna osoba wystarczy?
Dodam, że w zakładzie pracy jeśli chodzi o księgowość, jest główna księgowa, kierownik księgowości i dział czynszów.
2015-11-16 09:54 autor odpowiedzi: Monika Rucka-Peryt
Zapraszam na mój blog www.behapowcy.pl Polecam www.mirp.pl
Dodano 2019-02-11 10:30 przez pszczułka
Moje pytanie brzmi: czy jest przepis w kodeksie pracy zabraniający dwojga braci na jednym odziale na tej samej zmianie na stanowisku pracownik fizyczny?
Dodano 2018-10-05 10:24 przez IKam
Dzień dobry,
w organizacjijest stanowisko, na którym pracuje brygada (pracownicy z takim samym zakresem). Pojawił się pomysł, aby zatrudnić kolejną brygadę dedykowaną do zupełnie innych zadań.
Moje pytanie jest takie, czy przy tworzeniu zakresu obowiązków należy uwzględnić w dwóch brygadach ten sam...
Dodano 2016-02-28 12:49 przez karolina.maciag
Drodzy, czy znancie podstawę prawną zwalniającą z obowiązku odprowadzania składek ZUS od benefitów za czas niezdolności do pracy? Czy wprowadzanie do regulaminu pracy zapisu jn. jest wstarczające? Ponadto, pracodawca wprowadza rozdz. X, dotyczący odprowadzania składek ZUS od benefitów traktowanych j...
Dodano 2013-07-26 16:17 przez onizuka81
Witam,
Czy wyrywkowe zmiany stanowisk są dozwolone? Jestem uniwersalnym pracownikiem i kiedy tylko jest potrzeba (zdarza się to nazbyt często), jestem odsyłany na inne stanowiska - praca na swoim nie sprawia mi żadnych problemów tymczasem przez te drugie, po raz kolejny mam chorobowe...
Inni pracown...
Dodano 2013-06-20 22:13 przez adid
Witam,
Pracuję w firmie prywatnej, 8 godz. dziennie, pięć dni w tygodniu (pon-pt). W latach 2006-10 dodatkowo musiałam pracować w soboty po 4-5 godzin, zapis taki został ujęty odrębnie nie w umowie, ale jako wewnętrzny regulamin podpisany przez pracowników. Za 4 godz. pracy w sobotę miałam do odebra...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Regulamin pracy to inaczej wewnątrzzakładowe źródło prawa pracy, które określa organizację i porządek pracy, a także związane z tym prawa i obowiązki pracodawcy oraz pracowników. Tego typu akt regulujący poprawia działanie firmy ...
Od początku bieżącego roku obowiązują przepisy, na mocy których przedsiębiorcy zatrudniający poniżej 50 pracowników nie muszą się już martwić o regulamin pracy i wynagradzania. Tworzenie tych dokumentów stało się bowiem ...
W ciągu trzech miesięcy 2009 r. inspektorzy pracy skontrolowali 19,3 tys. pracodawców pod kątem przestrzegania przepisów w zakresie wypłat wynagrodzeń. Liczba pracowników, którym pracodawcy nie wypłacają wynagrodzeń, rośnie. Jest to ...
Rozważmy następujący przypadek: chcę napisać nowy regulamin wynagradzania, tzn. dostosować treść zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponieważ ostatni regulamin jest z 2003 r. Czy muszę jakoś wypowiedzieć stary regulamin, czy wystarczy ...
2024-10-01 19:13
2022-07-11 14:07