Od kilku lat zajmuję się prowadzeniem sklepu muzycznego jednak zanim doszedłem do tego by go nie reklamować brutalnie i na siłę minęło trochę czasu. Czas pokazywał ze można było wysyłać np.4000 tysiace maili bez zmartwienia. dziś owszem też można ale już do tego celu należy mieć serwer dedykowany. Moje pytanie jest proste a zarazem trudne. CZYM wysyłać mailing we własnym zakresie tak aby liczba 4000 tys / 12h zazwyczaj tak jest była do przeskoczenia?
p.s. Dodam że do wysłania czeka 400 tysiecy maili. A po przekroczeniu 4tys./12h albo blokowany jest serwer albo trwa to dłuuuuuugo, za długo
2012-11-06 13:34 autor odpowiedzi: Tomasz Szczygieł
2012-11-06 23:02 autor odpowiedzi: elsauria
2013-01-02 16:34 autor odpowiedzi: PawelK
Również polecam freshmail.
Można importować bazę do jak i z Frashmail, i to w kilku formatach. Więcej informacji:
2013-01-08 15:55 autor odpowiedzi: PawelK
Uważaj jak chcesz, nie reklamuję (nie taki cel).
Napisałeś błędne informację, więc umieściłem wyjaśnienie, bo wprowadzasz ludzi w błąd.
2013-01-08 22:12 autor odpowiedzi: elsauria
2013-01-10 09:18 autor odpowiedzi: PawelK
To co piszesz, jest przerażające! Czy rzeczywiście wysyłasz mailing na adresy, które zebrałeś na podstawie zwykłej korespondencji (!) z tego wynika, że osoba, które wyślę od Ciebie maila z pytaniem (np. o dostępność towaru) trafia do listy mailingowej.
Prawdą jest, to co napisałeś w ostatnim poście, baza musi być odpowiednio przygotowana, jak również MUSI być zgoda na otrzymywanie i przetwarzanie danych osobowych, dlatego istnije GIODO aby bronić osoby przed takimi praktykami jakie opisałeś.
Jeśli zbierasz dane, wykorzystując do tego różnego typu formularze, to wystarczy dodać dodatkowe pola wyrażające zgodę.
Mam nadzieję, że wątek został wyczerpany, na zakończenie możesz napisać jakie wybrałeś rozwiązanie dla bazy którą zbierałeś - bo pytanie dotyczyło czym ma byc ten mailing realizowany, a nie jak ma być pozyskana baza.
2013-02-10 16:33 autor odpowiedzi: wfirma.pl - księgowość online
Ekspert w dziedzinie prawa gospodarczego i księgowości w serwisie wfirma.pl
2013-02-10 20:51 autor odpowiedzi: elsauria
2013-03-20 10:51 autor odpowiedzi: pl.spacesoft1.com
Sprawa nie jest taka prosta.
Prosze pamietac ze firmy wysylajace maile (kampanie mailowe) tez musza dbac o to by nie trafily na listy spamu. Ciekwaym rozwiazaniem jest jednak tutaj tez obowiazuje zasada - jesli wysylasz spam to nie pozwolimy ci na to. Innymi slowy serwis analizuje ile wiadomosci trafilo do folderu spam ile osob nie wyrazilo zgody na inch dalsze otrzymywanie. Jesli procentowo ilosc ta przekracza zadany limit np. 4% to firma podziekuje - bo nie jest jej interesem trafienie na zablokowane listy.
Jesli kampania mailowa ma odniesc sukces - i to jest celeme - a nie denerwowanie klientow - to wowczas nalezy podzielic taka duza grupe klientow na mniejsze grupy i zrobic bardziej ukierowane kampanie rozlozone w czasie.
Ponadto przy takiej liscie klientow znacznie lepiej jest rozszerzyc strone internetowa o program lojalnosciowy i przy jego pomocy docierac do klientow - jest to znacznie efektywniejsza metoda.
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2013-02-10 15:01
2013-02-08 07:44