2010-11-09 14:11 autor: krystyna2009
1 869 odsłon
Proszę o podzielenie się wiedzą lub doświadczeniami w następującym temacie. Jesteśmy wyższą uczelnią , kształcimy studentów także w języku angielskim. W ramach działalności edukacyjnej przeprowadzamy dla studentów anglojęzycznych licencyjny egzamin medyczny organizowany przez Centrum Egzaminacyjne w Stanach Zjednoczonych. W tym celu Centrum Egzaminacyjne wysyła nam ze Stanów Zjednoczonych testy egzaminacyjne w formie papierowej, testy są wypełniane przez studentów i odsyłane do Centrum Egzaminacyjnego w celu ich sprawdzenia. Za przesłane do nas testy Centrum Egzaminacyjne wystawia nam fakturę. Wszystkie koszty związane z przesyłką ponosi firma wystawiająca fakturę.
Czy zakup testów w formie papierowej należy rozpoznać i rozliczyć jako import usług edukacyjnych czy należy potraktować jako import towarów ze Stanów Zjednoczonych?Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2014-09-12 10:40
2013-09-11 08:38