Witam,
chcę rozszerzyć działalność i dopisać PKD.
Zamierzam sprzedawać przez internet HURTOWO towary z likwidacji lub z hurtowni.
Myślę, że także będę te "paczki" dzielił na mniejsze i prowadził właśnie dalszą odsprzedaż.
Jak mogę dopisać PKD? Muszę się udać do UG? Od ilu sztuk jest już sprzedaż hurtowa?
Czy muszę sprzedawać tylko osobom, które posiadają firmę?
Jakie PKD będą mnie dotyczyć? Handel hurtowy przez internet odzieży, tekstyliów i sprzętu agd rtv.
Nie jestem na Vacie tylko ryczałt.
2016-04-04 07:36 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Dodano 2014-02-19 22:01 przez ag22
Witam,
prowadzę sklep dla dzieci i chciałabym wprowadzić do niego tzw. rękodzieło. Moje pytanie brzmi: jaki będzie PKD z rękodzieła oraz czy muszę zmienić formę opodatkowania, jeżeli jestem na ryczałcie 3%, w przyszłości też chciałabym założyć sklep internetowy.
Jak będzie wyglądała sprzedaż takich ...
Dodano 2021-03-03 23:26 przez lucyna1312
Prowadzę sklep internetowy z odzieżą damską i chciałabym poszerzyć asortyment o okulary przeciwsłoneczne, opaski do włosów, gumki do włosów ...moje pytanie czy muszę zgłosić nowy punkt PKD ( jeśli tak to jaki) czy wystarczajączy jest ten mój przeważający 47.91Z
Dodano 2022-01-04 22:13 przez Mariuszmarzycki5
Witam... Mam działalność gospodarczą wpisaną w PKD 41.20.Z na ryczałcie 8.5%... Teraz chciałbym rozszerzyć działalność o sprzedaż internetową PKD 47.91.Z... Czy jest to możliwe? Proszę o odpowiedź i z góry dziękuję...
Dodano 2021-02-13 22:39 przez lucyna1312
Prowadzę internetowy sklep odzieżowy, moje PKD to 47.91, chciałabym poszerzyć asortyment o okulary przeciwsłoneczne, opaski do włosów, gumki do włosów... Czy muszę zgłosić w Urzędzie Gminy nowy kod PKD, czy ten kod, który mam (47,91 Z), jest wystarczający? Nie sprzedaję stacjonarnie tylko przez inte...
Dodano 2017-12-20 15:16 przez tezukuri
Posiadam działalność gospodarczą, ale chciałabym ją rozszerzyć. Chciałabym sprzedawać ręcznie robione ozdoby do domu - koszyki na szydełku, ozdoby świąteczne, dywaniki, maskotki, sztuczną biżuterię. Sprzedawać będę bez posiadania sklepu stacjonarnego - głównie za pośrednictwem Facebooka, przez znajo...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Najnowsze prognozy SpendingPulse od Mastercard mówią, że w okresie od 1 listopada do 24 grudnia 2023 roku wydatki Polaków na wizyty w restauracjach wzrosną w porównaniu do ubiegłorocznych aż o 21,6%. Jakie jeszcze trendy zaznaczą się w ...
W miesiącach wakacyjnych, czyli w lipcu i sierpniu 2023 roku, konsumenci w Europie wydali najwięcej na doświadczenia i aktywności poza domem - wynika z najnowszego raportu Mastercard SpendingPulse™, który powstał w oparciu o analizę ...
Jest już dostępna najnowsza, dziesiąta już edycja raportu "E-commerce w Polsce 2022". Opracowanie dowodzi, że odsetek internautów deklarujących zakupy online sięga obecnie 77%, co jest wynikiem oznaczającym stabilizację. Jednocześnie ...
Ostatnie trzy lata przyniosły znacznie większe zainteresowanie branżą e-commerce, niż spodziewali się sami uczestnicy rynku. Pandemia zmusiła firmy do przyspieszenia digitalizacji a konsumentów skierowała po zakupy do sieci, nawet w ...