eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPracaBHPWypadek przy pracy. Czy zatrucie dymem się liczy?


2018-02-24 20:13 autor: k683

2 749 odsłon

Wypadek przy pracy. Czy zatrucie dymem się liczy?

Witam,

mam pytanie, czy zatrucie dymem palących się otulin urządzenia klimatyzacji można uznać za uraz, który spowoduje uznanie wypadku przy pracy?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2018-02-24 21:02 autor odpowiedzi: Monika Rucka-Peryt

    A jaki jest uraz ? Kto twierdził zatrucie?

    k683 skomentował/a odpowiedź 2018-02-25 06:59

    Stwierdzono u pracownika zatrucie organizmu wskutek wdychanych dymów, potwierdził to lekarz w szpitalu.

    Zapraszam na mój blog www.behapowcy.pl Polecam www.mirp.pl

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz

  • 2018-02-25 12:10 autor odpowiedzi: Monika Rucka-Peryt

    Należy zgłosić wypadek przy pracy. Zespół powypadkowy ustali czy jest to wypadek.

    Zapraszam na mój blog www.behapowcy.pl Polecam www.mirp.pl

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • Krzysiek0576

    Dodano 2018-01-23 14:54 przez Krzysiek0576

    Czy jest to praca na wysokości?

    Firma zatrudnia pracowników, którzy wykonują pracę na urządzeniach przeróbczych w obiektach budowlanych wielokondygnacyjnych lecz bez ścian. Zabezpieczeniem przed upadkiem z wysokości są stałe elementy konstrukcyjne w postaci balustrady o wysokości 1,1 m, krawężniki 15 cm pomiędzy balustradą a krawę...

  • konto usunięte

    Dodano 2018-01-17 14:03 przez konto usunięte

    Wyciąg spawalniczy. Czy musi być w spawalni?

    Witam,cyt.: art. 304.  § 1. Pracodawca jest obowiązany zapewnić bezpieczne i higieniczne warunki pracy, o których mowa w art. 207 § 2, osobom fizycznym wykonującym pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę, a także osobom prowadzącym w z...

  • michalmmm

    Dodano 2018-01-13 14:09 przez michalmmm

    Zabezpieczenia przy pracach na wysokości

    Witam,
    mam pytanie: czy pracownik, który pracuje na dachu, który musi być wyposażony w szelki bezpieczeństwa, zamiast szelek może mieć założoną uprząż wspinaczkową jako zabezpieczenie przed upadkiem?

  • Momek

    Dodano 2017-12-29 11:32 przez Momek

    Malowanie pomieszczeń biurowych w trakcie pracy

    Dzień dobry,chciałabym zapytać czy malowanie pomieszczeń, w których pracują pracownicy przy komputerach jest zgodne z obowiązującymi przepisami? Pracujemy w biurze na tak zwanym open space, nasz pracodawca postanowił pomalować całe piętro, w tym również pomieszczenie w którym pracujemy. Ma zamiar zr...

  • epickisms

    Dodano 2018-04-23 01:04 przez epickisms

    Czy pracodawca może zmuszać mnie do pracy na wysokości?

    Witam, pracuję w dużym hipermarkecie jako pracownik ochrony. Pracodawca kilkukrotnie próbował wymusić na mnie i moich współpracownikach wykonywanie prac na wysokości, tj. wieszanie plakatów reklamowych na głównych alejach hali sprzedaży, gdzie nic tak naprawdę nie ochrania od upadku, zwykle są to wy...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Dwa ostatnie miesiące roku to tradycyjnie już spore wyzwanie dla przedsiębiorców, ale również pracowników mierzących się z ogromnym wzrostem obciążenia pracą, szczególnie w handlu. Krajowa Sekcja Handlu NSZZ "Solidarność" już w ...

Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP, przedstawiony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, koncentruje się aktualnie na formie zatrudnienia opartej na umowie o pracę. Nie ...

17 listopada 2023 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące BHP na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Co takiego się zmieniło i na co muszą przygotować się pracodawcy?

Od dziś, tj. od 17 listopada br., wchodzą w życie nowe przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Pracodawcy mają 6 miesięcy na wprowadzenie zmian, ale nie w każdym przypadku. Co ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii BHP

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania